24 Şubat 2011 Perşembe

YAPTIKLARIMIZ ve YAPMADIKLARIMIZ

Hepimiz bir şeyler yaparız, yapmaya çalışırız, yapamayız, yapmayız vs.


Acıkırız yemek yeriz.

Çalışırız acıkırız sonra yemek yeriz.

Para isteriz, çalışırız sonra acıkırız.

Araba lazım olur, para buluruz ama çalışırız.

Gitmek isteriz, araba alırız, para buluruz.

Tatil yapmak isteriz sonra gideriz, araba alırız.

Borçlanırız, tatilde soyulmuşuzdur çünkü gitmişizdir.

Çalışırız, borçlanırız, tatil yapmışızdır.

Acıkırız öncesinde çalışırız çünkü borçlanmışızdır.

Dır dır dır…Böyle işte hayat! Bunlar gündelik hayatın meşgaleleri. Ama hedefler vardır, planlar vardır, zorunluluklar vardır, olması gerekenler vardır bir yandan.

Ben burada yaptıklarımdan, ben şunu hedefledim ve gerçekleştirdim aslanım diyebileceklerimden bahsetmek istiyorum. Artık yeter, bıktım yapamadıklarımı dile getirmekten. Artık olumlu bakacağım, önüme bakacağım, ufka bakacağım… Şimdiye kadar öncelikle kendim için yaptıklarımdan bahsedip sonrasında yapacaklarımdan bahsedeceğim. Evet, yaptıklarım:

1. ..!

Yok yok, önce yapmadıklarımdan bahsedeyim sonra aklıma geldikçe ben onları yazarım…

Hiç yorum yok: